4 zásadní typy mužů nového milénia

Publikováno: 11.04.2016 10:00 | Jiří Hofbauer

Všechny velké módní domy těží především z prodeje kosmetiky a doplňků. Kde by byly značky jako Chanel a Dior bez prodeje svých parfémů a Louis Vuitton bez cenově dostupných peněženek. Dlouhou dobu to byly právě ženy, které roztáčely kola tohoto ohromného průmyslu. Ale až poprvé v 21. století významně módním trhem hýbou i muži. A především pak následující 4 typy.

tumblr_nlh06mcL3C1tegjg4o1_500

Zdroj: Kagan Mcloud / For The Times

Lumbersexual

Zpravidla bývá hojně zarostlý, ale jeho vous, který voní peprmintem nebo vanilkou, je jeho hlavní ozdoba. Stejně jako dokonale architektonická patka, kde má každý vlas svoje vlastní místo. Je to vlastně typ muže zálesák, který si nechal poradit a seznámil s antiperspirantem a pračkou. Cokoliv má na sobě připomíná poslední kolekci z oddělení pracovního oblečení Bauhasu. Péřová vesta, košile, džíny i pracovní boty. Tak si to projedem; flanelová košile J.Crew 3 990 Kč, péřová vesta Rocky Mountain Featherbed 14 599 Kč, vintage Levi's 501 7 500 Kč, kotníčkové boty Viberg 21 000 Kč. Plus tetování – poslední volný místo má na levým lýtku. Cajk.

la-fi-menswear-boom-photos-002

Zdroj: Kagan Mcloud / For The Times



Nezávislý vizionář

Vlasy má krátké a upravené. Tvář oholenou, maximálně pověstné třídenní strniště. Libuje si v oversized velikostech. Nosí hlavně mikiny, trička, které si často sám upravuje tak, že trhá rukávy nebo alespoň odstříhává lemy. Zdánlivě basic kousky oblečení s největší pravděpodobností pochází z ateliéru některého z mladých a nezávislých návrhářů. Jeho hlavní bohatství je kromě techniky také velká sbírka tenisek, které neustále vypadají, že je má na noze poprvé. Naboso – jistě. V šatníku mu nesmí chybět nic s z kolaborace Kanye West a Nike.

la-fi-menswear-boom-photos-003

Zdroj: Kagan Mcloud / For The Times



Moderní gentleman

Nejčastěji hladce oholen, protože bez barber shopu, kde ho už na prahu vítají s jeho oblíbenou whisky, nedá ani ránu. Také může mít bradku nebo pěstěný knírek, na který má doma olej, vosk i hřeben. Vyznává kvalitní krejčovinu a věci na míru. Zakládá si na detailech jako je monogram na košili, vyladěná barva kůže na pásku a tašce, dokonale uvázaná kravata, nebo ještě lépe motýlek. Libuje se v těžkých kořenitých, tabákových, zemitých vůních. Na nohách má pečlivě naleštěné oxfordky, případně brogue (samozřejmě rámové), o které se o víkendech pečlivě stará.

la-fi-menswear-boom-photos-004

Zdroj: Kagan Mcloud / For The Times



Městský floutek

Typický bad guy, který dráždí svou nezávislostí. Místo metra jezdí v Porsche 911 z roku 1971 a o víkendech se pouští na osamělé toulky na Yamaha 250 XS z roku 1980. Občas se nechá zarůst jen proto, aby se pak dramaticky mohl znovu oholit. Jeho znamení jsou cool retro hodinky, zrcadlové pilotky a vintage kožená bunda, kvůli které prodal sbírku svých hokejových karet z dětství. Neustále voní jako reklama na sprchový gel. Po světě běhá v ikonických bílých teniskách s okopanou špičkou, nebo obuje model, který pochází z limitované kolekce vytvořené přepláceným sportovcem nebo hudební hvězdou.

la-fi-menswear-boom-photos-005

Zdroj: Kagan Mcloud / For The Times

Hodnocení článku:



Komentáře

Back to black: černá jako životní princip Back to black: černá jako životní princip Černá je taková barva, kterou člověk vnímá, když z daného směru neproudí žádné světlo. Ha. Webová definice ale opomíná ten... Předchozí článek Stojí nový iPad Pro za to? Stojí nový iPad Pro za to? Větší. výkonnější a jako vždy naprosto dokonalý. To je nový iPad Pro, který byl představen značkou Apple v září minulého roku... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!