7 dní pro módu-MBPFW SS17

Publikováno: 03.08.2016 16:24 | Štěpán Molitor

Setkání tradice s progresivitou

Nadcházející edice pražského týdne módy, která představí špičku domácího oděvního designu, se odehraje opět na novém místě. Pomyslný Fashion Temple, který se ve jménu české módy vminulých sezónách otevřel už na několika neobvyklých místech – na Strahovském stadionu, ve skateparku Štvanice, v budově bývalé Živnobanky nebo na půdě Právnické fakulty UK –, se během prvního zářijového týdne letošního roku posune opět do centra Prahy. Přehlídkové dny budou hostit pro tento účel speciálně upravené zásobovací garáže obchodního domu Kotva s vjezdem z Rybné ulice. „Progresivní vizuální identita Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku přinese obchodnímu domu Kotva novou módní a tvůrčí energii, kterou v tomto lukrativním místě se silnou historií hodláme v následujících letech rozvíjet, podporovat a kultivovat,“ uvedl za majitele obchodního domu, Pražskou správu nemovitostí, Jiří Švorc.

Mercedes-Benz-Fashion-Campaign-SS17-824x600

Zdroj: MBPFW official

Nová globální kampaň

Touhu vystoupit z davu, rebelství a individualitu komunikuje nová celosvětová kampaň módních eventů Mercedes-Benz na sezónu jaro/léto 2017. Ta se objeví vsrpnu také v pražských ulicích (CLV plochy) a tisku. Tváře kampaně jsou tentokrát dvě – stylové rebelky a životní partnerky britská muzikantka Eliot Sumner s modelkou Lucií Von Alten. Eliot Sumner, která svou první hudební nahrávku vydala v 17 letech, zdědila sílu a rozvážnost po svých rodičích, hudebníkovi Stingovi a uznávané filmové herečce, producentce a režisérce Trudie Stylerové. Německá modelka Lucie Von Alten je na vrcholu své kariéry; je tváří značky Marc Jacobs a plní stránky předních módních magazínů, jako ELLE či Grazia. Autorem krátkého filmu s podtitulem „Spalující touha“, v němž aktérky představují nový model sportovního vozu CLA, je renomovaný švédský režisér Christian Larson. Michael Bock, marketingový ředitel divize Sport & Lifestyle automobilky Mercedes-Benz, vysvětluje, že kreativní koncept a výběr osobností kampaně symbolizuje nejen rebelskou povahu nového vozu, ale také individualitu a sebevědomí.

7 dní pro módu

Mercedes-Benz Prague Fashion Week, který patří k mezinárodně silné síti 50 módních platforem pod hlavičkou automobilky, se odehraje ve dnech 1. až 7. září. Na celý týden ožije Praha řadou módních akcí. Kromě jedenácti přehlídkových bloků, které představí dvacítku osobností a značek domácí módy, jsou na programu také například večerní animace v Pařížské ulici, celodenní showroom návrhářů a značek a bohatý doprovodný program včetně filmové předpremiéry, právnické konference pro módní odborníky a množství dočasných instalací a výstav v galeriích a prodejnách s českou módou a designem.

Vstupenky v prodeji

Dnešním dnem bude spuštěn předprodej vstupenek na přehlídkovou část módního týdne. Jedenáct přehlídkových bloků tentokrát naplní 3 dny – sobotu, neděli a pondělí 3. až 5. září. Kompletní sestava návrhářů je již známá. Potvrzena jsou velká esa české módní tvorby jako Martina Špetlová, Jakub Polanka, Klára Nademlýnská či Monika Drápalová. Nebudou chybět ani etablované návrhářky Kateřina Geislerová, Zuzana Kubíčková či Petra Balvínová a značky Chatty, LaFormela nebo Odivi. Prostor na mole ale budou mít i studenti oděvního návrhářství včetně výherců soutěže VAN GRAAF Junior Talent 2016 Daniely Peškové a Filipa Jakaba. Aktuální seznam a profily všech návrhářů najdete již nyní na www.mbpfw.com. 

Hodnocení článku:



Komentáře

Back to black: černá jako životní princip Back to black: černá jako životní princip Černá je taková barva, kterou člověk vnímá, když z daného směru neproudí žádné světlo. Ha. Webová definice ale opomíná ten... Předchozí článek Triumph Gentleman's ride: na klasické motorce ve stylu Triumph Gentleman's ride: na klasické motorce ve stylu Motorkářská značka Triumph měla vždy prim v tvorbě klasickým motorek. V současné době, je po takových motorkách snad největší... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!