Adidas Originals tvoří budoucnost v kampani "Future"

Publikováno: 04.04.2016 22:00 | Jiří Hofbauer

Značka adidas Originals vždy patřila mezi značky s osobitým postojem, jehož součástí je výzva. Letos je to výzva v podobě kampaně „Future“, která motivuje své fanoušky, aby nepodléhaly společenským předsudkům o dystopické budoucnosti a naopak si svoji budoucnost vytvářeli sami. Adidas Originals definuje kromě kultovních kousků bot také kreativní odvaha v navrhování těch nových a proto uvádí i nové modely bot adidas Originals NMD.

_DSC2907

Zdroj: Adidas

Na kampani spolupracuje několik guru, kteří svou odvahou a nespoutaností přesně vystihují akční, neotřelou, sebevědomou a svébytnou generaci, jejíž jsou součástí. Adam Mišík, Jordan Haj, Yemi AD či Paulie Garand je jen několik z osmi osobností, které symbolizují individualitu výjimečné generace a říkají: „Tvá budoucnost není tou mojí.“

_DSC2911

Zdroj: Adidas

V rámci kampaně adidas Originals představuje dva nové modely obuvi NMD. Ty se staly symbolem nomádského městského životního stylu. Dokázaly spojit odkaz historických modelů a současných funkčních technologií a vytvořily neotřelý náhled do budoucnosti.

_DSC2950

Zdroj: Adidas

NMD City Sock drží vysoký standart stylovosti a neubírá přitom nic ze svých vysokých technických nároků. Prodyšný a pružný svršek Primeknit je vyveden v pruhovaném designu, podešev těží z technologie Boost a je ozvláštněna integrovanými referenčními díly EVA.

_DSC3089

Zdroj: Adidas

NMD Chukka sází na jednoduchý design a semišové provedení. Přichází v červené a černé variantě s bílou podešví s technologií Boost, na které díky kontrastu o to více vynikají barevné bloky. Boty se nechaly inspirovat klasickými typy obutí a převádějí je do moderního pojetí.

_DSC3095

Zdroj: Adidas

Představení nových adidas Originals NMD a českých umělců, kteří se zapojili do kampaně adidas Originals Future proběhlo v neobvyklém stylu 21.3.2016 v garážích Žižkovské věže. V hravých  kulisách simulující různá městská prostředí vynikaly jak nové modely NMD, tak nápadité instalace.

_DSC3153

Zdroj: Adidas

Atmosféru umocnilo přítmí, ve kterém vynikala všudypřítomná barevná světla a lightsticky. Na stropě překvapily umístěné tramvajové sedačky, kola či torzo auta. Kromě užívání neobvyklého prostoru měli návštěvníci možnost zhlédnout různé typy NMD či posedět s dobrým drinkem při setech DJů – zahráli DJ Konex a DJ DECKY BE?TS. Na stage se dostal i jeden z NMD guru rapper Logic, jehož show sklidila velký úspěch. Nakonec se všichni mohli podílet na kampani, když pomocí lightsticků vytvořili nápis „Future“, který je součástí propagačního gifu.

Nové adidas NMD jsou k dispozici v adidas OC Chodov, ve Footshopu a v Queens.

_DSC3539

Zdroj: Adidas

_DSC3742

Zdroj: Adidas

_DSC4389

Zdroj: Adidas

Hodnocení článku:



Komentáře

Back to black: černá jako životní princip Back to black: černá jako životní princip Černá je taková barva, kterou člověk vnímá, když z daného směru neproudí žádné světlo. Ha. Webová definice ale opomíná ten... Předchozí článek Stojí nový iPad Pro za to? Stojí nový iPad Pro za to? Větší. výkonnější a jako vždy naprosto dokonalý. To je nový iPad Pro, který byl představen značkou Apple v září minulého roku... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!