Alfa Romeo Giulia QV: welcome back, babe!

Publikováno: 25.06.2015 13:40 | Jakub Matulík

Alfa Romeo je značka, kterou miluje asi každý petrolhead. Ne nadarmo se říká, že kdo neměl Alfu Romeo, není opravdový milovník aut. Na druhé straně barikády jsou potom jedinci, kteří vykládají vtipy jako: „Víte proč se řidiči Alfy nezdravý, když se potkají? Protože se ráno viděli v servisu“. Ruku na srdce, každý do má novodobou Alfu, problémy se servisem řeší.

V nedávné době vydala Alfa dvě auta, které opět hrají na strunu původním modelům. Alfa Romeo 4C a 8C. Jsou to zase ty pravé auta pro opravdové milovníky ježdění. 4C sice nemá obrovský motor, ovšem hraje na notu lehkých okruhových aut. Včera se představila nová Alfa a okamžitě vzbudila neskutečnou vlnu ohlasů. Proč?

Giulia1

Zdroj: autoevolution.com

Nový model Alfa Romeo Giulia QV bude dělat konkurenta všem hot sedanům. Tedy BMW M3, Mercedes-Benz C63 nebo Jaguar XE. Podle oficiálních informací charakterizuje Giuliu několik charakteristických pilířů. Rovnoměrné rozložení váhy mezi nápravy, nové inovativní motory, osobitý italský design, nové unikátní technické řešení, skvělý poměr výkon/hmotnost auta.

Giulia2

Zdroj: autoevolution.com

Alfa, nikdy nebylo auto pro manažery. Takže nečekejte obyčejný požírač km. Giulia bude auto pro opravdové řidiče. Při premiéře byla předvedena vrcholná verze QV, která zaujala všechny přísedící. Aby taky ne, dvakrát přeplňovaná V6, z Maserati Ghibli, která by měla nabídnout výkon až 375 Kw tedy něco málo přes 500 koní. Přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku, bude tento výkon posílat buď pouze na zadní nápravu nebo na obě současně. Z nuly na sto by se Giulia měla dostat za 3,9 sekund, což je zhruba o 0,3 vteřiny rychleji než konkurenční BMW M3. Pokud jste milovníky Evropské Unie vězte, že i v tak krásných číslech jeden ústupek. A to odpojování válců při menší zátěži. Samozřejmostí jsou potom přepínatelné jízdní režimy. Další dobrou zprávou je možná fakt, že se bude prodávat i v manuálu. Tato spekulace pochází z toho, že premiérové auto, bylo vybaveno právě 6ti stupňovým manuálem.

Giulia3

Zdroj: autoevolution.com

Podle designéru z Alfy Romeo, by Giulia měla tvarem připomínat svou línou kočku. Na první pohled vás zaujmou opravdu velké světlomety, Rozměrné „díry“ na chlazení tak obrovského motoru a brzd v předním nárazníku a blatnících jsou zajisté opravdu potřeba. Nízko posazenou karoserii doplňují výrazné prahové nástavce. Zadní obrovitánský difuzor jistě taky plní svůj účel.

int

Zdroj: autoevolution.com

Nová Alfa má stejně jako například Ferrari 458 Italia, aktivní aerodynamické prvky, jako například přední spliter, který se pohybuje na základě rostoucí rychlosti vozu. Interiér zatím nebyl plně odhalen. Z fotografií je však patrné, že volant (po vzoru Ferrari) bude mít na sobě většinu ovladačů. Oficiálně by se měla představit veřejnosti na podzim na velkém autosalónu v německém Frankfurtu. My se nemůžeme dočkat!

Hodnocení článku:



Komentáře

Jak pečovat o kvalitní kožené boty Jak pečovat o kvalitní kožené boty Milujeme kvalitu. Milujeme tradici. Milujeme, když cena odpovídá užitku. Obzvlášť se tyto vlastnosti snoubí v případě rámových bot.... Předchozí článek Skupina Jelen vypustila do světa Skupina Jelen vypustila do světa "živého" Jelena Tři tisíce kopií debutové desky Světlo ve tmě, která se dočkala už i reedice, a Cenu Akademie Anděl za Objev roku má na kontě česká... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!