Brendan Mullane jako nový umělecký ředitel Brioni

Publikováno: 29.07.2013 10:16 | Jiří Hofbauer

Luxusní italská značka Brioni má nového uměleckého ředitele. Do čela kreativního týmu usedl rodilý Brit Brendan Mullane. Po dvou a půl letech tak opustil pozici staršího návrháře pánské sekce značky Givenchy, kde pracoval pod jejím uměleckým ředitelem Ricardo Tisci.

Značka Brioni prošla důkladnou proměnou. Loni v srpnu ukončila nabídku dámské řady a propustila jejího návrháře Alessandra Dell'Acqua. Do budoucna se značka rozhodla zaměřovat pouze na luxusní pánskou módu. Informaci agentuře Reuters potvrdil Alexis Babeau, výkonný ředitel luxusní divize Pinault-Printemps-Redoute.

„Jsem neskutečně rád, že mě přijali do téhle významné itálské rodiny. Brioni již po celé roky představuje pravé italské krejčovství, nadčasovou eleganci, která definuje pánskou módu po celém světě,“ neskrývá Mullane nadšení. „Je skvělé spolupracovat s takhle zkušeným týmem krejčích. Mým cílem není měnit značku a její filosofii. Chci jen pokračovat v jejím rozvoji a především nadále zůstat věrným jejím kořenům.“

Mullane rozhodně není na módní scéně žádný nováček. Před Givenchy pracoval pro Hermès, Louis Vuitton, Burberry nebo Alexander McQueen.

„Jsme rádi, že Brendan se stane členem týmu Brioni,“ dodává Babeau. „Jeho zkušenost, talent a nadšení posunou značku Brioni opět o úroveň výš. Chápe podstatu značky Brioni, rozumí ji a naslouchá tepu jejího srdce.“

Svůj debut pod ručně šitou vlajkou značky si Mullane zažil letos v Miláně, kde prezentoval svou první kolekci na nadcházející podzim a zimu.

f8b8d59e40c4c315350f6a7067004dba

Zdroj: Reuters

Celosvětově uznávaná značka Brioni vznikla jako rodinné krejčovství v Římě v roce 1945. Od počátku patřila k těm, které dělaly luxusní pánskou módu. Dnes v dílnách Brioni pracuje je více jak 900 krejčích, kteří šijí přes 200 modelů v široké škále materiálů a velikostí.

Do francouzské nadnárodní holdingové společnosti PPR respektive Kering (Pinault-Printemps- Redoute) se Brioni přivdala v roce 2011 a získala tak sourozenecké značky jako Bottega Veneta, Balenciaga, Gucci a Yves Saint Laurent, Stella McCartney a Alexander McQueen.

bmullane_brioni_v_9jul12_pr_b

Zdroj: Reuters

Hodnocení článku:



Komentáře

Karel Hynek Mácha, české poezie pán Karel Hynek Mácha, české poezie pán Je skvělé, když víte, že Máj je lyricko-epická báseň a poprvé vyšel v roce 1836. Je ohromné, když se s někým můžete podělit... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!