Burda Praha vydává módní časopis určený jen pro muže

Publikováno: 06.11.2015 15:21 | Tisková zpráva

Měsíčník ELLE, nejprodávanější módní časopis, čtenářkami označovaný jako fashion bible nebo bible stylu, rozšiřuje svoji edici. Vedle ELLE Decoration bude nově vycházet i ELLE Man.

cover ELLE MAN

Zdroj: Burda Praha

Česká edice ELLE je na trhu již 21 let a patří mezi nejvýraznější a nejsledovanější lifestylové tituly. Po dvou dekádách své existence se nechala inspirovat několika zahraničními edicemi a rozhodla se nabídnout svoji DNA i mužům.

Stále kolem sebe slyším, že čeští muži se nezajímají o módu, trendy a kosmetiku. A stále častěji slýchávám, že časopisy jsou mrtvé. Obojí považuji za nesmysl. A obojí je obrovskou výzvou,“ vysvětluje šéfredaktorka ELLE Andrea Běhounková, jejíž tým se na výrobě prvního vydání ELLE Man podílel.

ELLE Man je podle publisherky Amálie Balsy určený moderním dynamickým mužům a měl by jim sloužit, stejně jako tomu je v případě ELLE u žen, jako trendsetter, rádce a kompas. Kromě trendů a kosmetických novinek tu ale čtenáři najdou i rozhovory, aktuální témata a novinky ze světa designu a lifestylu obecně.

ELLE Man sice vznikl v redakci ELLE, ale protože je určený mužům, oslovili jsme zavedené autory – převážně muže – a nechali je zpracovat aktuální témata a rozhovory. Kauzu o dopingové aféře Romana Kruezigera tak kupříkladu zachytil novinář Luděk Staněk, exkluzivní rozhovor s Lenny Kravitzem ve Vídni nahrál Milosh Harajda a o nejadrenalinovějších sportech a novodobých výzvách psal Kay Buriánek, bývalý frontman skupiny Sunshine. Mezi další spolupracovníky patří bývalý redaktor časopisu Maxim Ivan Brezina anebo enfant terible české reklamy a Facebooku Jakub Horák.

A protože ELLE Man je stejně jako ELLE především módní časopis, na první obálce nemohl být nikdo jiný než hvězda světového modelingu Filip Hrivňák, bývalý profesionální hokejista a v současné době nejúspěšnější slovenský model, který je momentálně mimo jiné tváří módního domu Versace. I druhou fashion story nafotil tým české ELLE s topmodelem, konkrétně s Davidem Trulíkem, tváří kampaně Louis Vuitton.

ELLE Man vychází v nákladu 30.000 výtisků a prodáva se za 99,90 Kč v České republice a 3,99 Eur na Slovensku.

Hodnocení článku:



Komentáře

Jak pečovat o kvalitní kožené boty Jak pečovat o kvalitní kožené boty Milujeme kvalitu. Milujeme tradici. Milujeme, když cena odpovídá užitku. Obzvlášť se tyto vlastnosti snoubí v případě rámových bot.... Předchozí článek Movember aneb každý knír se počítá! Movember aneb každý knír se počítá! Jako každý rok i letos přinese listopad akci Movember, charitativní kampaň zaměřenou na osvětu a prevenci rakoviny u mužů. Muži po... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!