David Beckham: Svým projektům musím věřit

Publikováno: 24.05.2016 09:31 | Jiří Hofbauer

David Beckham je prvním světovým ambasadorem kosmetické značky Biotherm Homme. Současně se také stal tváří pánské řady produktů. „Přiznávám, že jsem o vlastí značce kosmetiky přemýšlel již dlouho předtím, než přišla nabídka na spolupráci se značkou Biotherm. Myslím, že právě to jak jsme ambiciozní nás spojuje a už se těším, až představíme výsledek našeho úsilí,“ neskrývá nadšení David Beckham.

Značka Biotherma, která patří k těm exkluzivnějším, je velice oblíbená už žen. „Rozhodně si nemyslím, že péče o pleť by měla být je výsadou žen. Právě produkty, které najdete v nabídce Biotherm Homme jsou ty, které muži chtějí používat.“ S nástupem Davida Beckhama do pozice tváře značky se čeká nárůst i u mužů. Jaké je tedy tajemství jeho zdravé pleti?

David-Beckham-Vogue-9May16-biotherm_b

Zdroj: Biotherm Homme

„O pleť musíte dbát zevně tak vnitřně. Já vždycky zastával názor, že i obyčejné věci můžou udělat velký rozdíl. Osobně se snažím pít dostatek tekutin a používat správné vyživující a hydratující produkty vyhovující mojí pleti,“ odhaluje David. „Moje péče o pleť je ale hodně rychlá. Ostatně se čtyřmi dětmi ani nemáte na výběr. Ráno si umyji obličej vlažnou vodou a pak použiji krém Biotherm Homme Aquapower, který zabraňuje vysoušení pleti.“ Jaký je jeho nejoblíbenější produkt? „Těžko bych jmenoval jen jeden. Ale kromě Aquapower hodně používám i Total Recharge, což je takový energy drink pro pokožku. Především když cestuji, tak ho mám neustále při sobě. A nedám dopustit ani na sérum Force Supreme, které zamezuje unavenému vzhledu pleti.“

David Beckham

Zdroj: Biotherm Homme

Poté, co v roce 2013 pověsil kariéru fotbalisty na hřebík, se David věnoval několika fashion kolaboracím, až už při vytváření kolekcí pro konfekční řetězec H&M, nebo vlastní řada parfémů pod značkou Coty.

„Rok 2016 je pro mě skutečně vzrušující a děje se toho hrozně moc. Letos jsem se rozhodl zaměřit jen na tři projekty,“ odtajňuje David. „Rozhodně chci pokračovat v dalších spolupracích s módními značkami. Nápadů mám dost, jen najít čas je všechny realizovat.“ Že David není jen módní ikona dokazuje i jeho plán v Miami vybudovat spolu s investory nový fotbalový klub. „Konečně jsme nakoupili vyhovující pozemky a můžeme začít budovat stadion pro fotbalový tým Miami Beckham United. Zatím máme úžasné ohlasy a skutečně tomuhle projektu věřím.

David se dlouhá léta horlivě angažuje také v filantropii a na oslavu 10. výročí svého jmenování do funkce vyslance dobré vůle UNICEF se v únoru 2015 stal tváří iniciativy „7: The David Beckham UNICEF Fund“ (zkráceně také "7"), jejímž posláním je ochránit miliony dětí na celém světě před násilím a přimět světové státníky k podpoře trvalých změn v zájmu ochrany dětí. „V Kambodži jsem se setkal s dětmi, které se staly oběťmi násilí, abych si vyslechl jejich příběhy a abych ukázal, jak UNICEF těmto dětem pomáhá zajistit bezpečí a vrátit se do normálního života. Je nepřijatelné, že kvůli násilí zemře každých pět minut jedno dítě. Je naší povinností tomu zamezit.

2-1-1-490x654

Zdroj: Biotherm Homme

Hodnocení článku:



Komentáře

Back to black: černá jako životní princip Back to black: černá jako životní princip Černá je taková barva, kterou člověk vnímá, když z daného směru neproudí žádné světlo. Ha. Webová definice ale opomíná ten... Předchozí článek Lednický zámek zdobí viněty brandu Annovino. Jak se prodává? Lednický zámek zdobí viněty brandu Annovino. Jak se prodává? Dalo by se říci, že profesní cesta vedla Pavla Vacka od vína k vínu, až zakotvil ve společnosti ANNOVINO LEDNICE, která nejen že přináší... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!