David Beckham: z nejlepšího fotbalisty nejlepším modelem

Publikováno: 18.03.2014 10:53 | Václav F. Mensa

Že je David Beckham dobrý fotbalista je známé. Že je ale neuvěřitelný obchodník je jasné navýsost. Nyní byl zvolen "underwear modelem tohoto století" což přidává pomyslné obchodní značce Beckham další body.

David-Beckham-Bodywear-for-HM-Latest-Ad-Campaign-4

Zdroj: H&M

Začalo to nenápadně. V době, kdy fotbalisté či sportovci nebyli stylovými ikonami. David si vzal Posh Victorii a společně vybudovali impérium. Jak majetek, tak značku. Udělal několik reklam na spodní prádlo pro Armani a díky tomu přišlo H&M s nápadem uvést jeho vlastní řadu. Těžko říci, jestli David vážně sám navrhuje nebo spíše vybírá z návrhů jiných. Výsledek však funguje a z jeho kolekcí se stal neuvěřitelný hit. A zatímco Victoria vytváří svou high class módu a otevírá butiky, David dodal všem mužům představu, že mohou být jako on. Geniální marketingový tah umocnil tím, že sám natočil spoty.

Současné "ocenění" jeho modelovské kariéry je sice skvělé, ale je nutno zvážit, jestli je dobré vyhlásit nejlepšího modela tohoto století, když máme dalších ještě 86 let před nám. A jestli jej nedostal spíše kvůli kompletnímu úspěchu své rodiny, než za "přirozený" talent.

Beckhamovi jsou pojmem, který nelze z módy vypustit. Třeba bude za pár let vyhlášen modelem století Davidův syn, Romeo, který byl nedávno ve spotech Burberry.

Hodnocení článku:



Komentáře

Ranní rituály novodobých gladiátorů Ranní rituály novodobých gladiátorů V průběhu věků se bojovníci vždy připravovali na bitvy rozličnými rituály. Mezi samuraji meditace, ve Tróje vzdávání obětí Bohům,... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!