Dolce & Gabbana Light Blue: parfém, který způsobil revoluci

Publikováno: 16.05.2014 16:22 | Jiří Hofbauer

Móda se mění, nálada vyprchá, ale jsou vůně, které na intenzitě neslábnou ani po letech. Jednou z nich je i Light Blue italského módního impéria Dolce & Gabbana. Pánská verze parfému se na trhu poprvé objevil v roce 2007. I když to nikdo nečekal, tak tenhle parfém v nenápadném ojíněném flakónu způsobil revoluci.

DG_lightblue_3

Zdroj: Dolce&Gabbana

Duo návrhářů Domenico Dolce a Stefano Gabbana měli jasné požadavky. Chtěli parfém svěží, mužný, letní, čistý, jiskřivý, který by souznil s dámskou verzí. Měl v sobě tím nejlepším možným způsobem kombinovat sicilskou osobitost a živelnou středomořskou atmosféru. Jakoby bylo jedno jak daleko jste od moře, ale pořád cítili jeho vůni a energii.

Hlavními akcenty Light Blue je sicilská mandarinka, bergamot, grapefruit a jalovec doprovázený růžovým dřevem, sečuánským pepřem, rozmarýne nebo dubovým mechem.

Řada mužů střídá vůni do práce a na volný čas. Light Blue můžete s klidem vzít na jednání s klientem i večer do baru. Klient nepozná, že je ve vůni skrytý rozmarýn. Budete vonět příjemně. A stejně tak po pracovním dnu vám vůně večer v baru dodá energii. Pokud ne skutečnou, alespoň tak budete působit.

I když třeba na rozlišování letním a zimních vůní nevěříte, tahle vůně skutečně bude nejlépe fungovat právě během jarních a letních měsíců. V zimě vás bude skutečně spíše ochlazovat a zdaleka tak nevynikne.

Třeba klasický Dior Homme vychází taky z akcentu bergamotu. Ale jeho vůně je mnohem táhlejší, až mentolová, více pozvolná a zanechává stopu, která se pak ještě dál rozvíjí a mění se. Light Blue je v tomhle ohledu stálejší.

DG_lightblue_4

Zdroj: Dolce&Gabbana

Značky s oblibou mění tváře svých produktů, aby stále pro zákazníky zůstaly přitažlivými. Ale i v tomhle případě Light Blue vyčnívá. Tváří této vůně je již od začátku jeho uvedení model David Gandy. „Když si mě v roce 2007 značka Dolce & Gabbana vybrala jako tvář parfému Light Blue byl to risk. Tehdy byl dost silný trend vyloženě chlapeckých modelů, kluků, kteří působili skoro až jako holky. Právě díky parfému Light Blue a doprovodné kampani se muži začali vracet ke svěžím vůním a na mola a do kampaní začali pronikat muži se strništěm na tváři, ledabyle učesanými vlasy, svalnatí a mužní. Byl to začátek revoluce ve světě pánské módy i modelingu.“

Celý rozhovor s Davidem Gandym si můžete přečíst zde.

David si ostatně natáčení spotu užil. V prvním spotu se potkal s modelkou Marijou Vujović, o dva roky později s Annou Jagodzińskou a loni při natáčení poslední verze spotu s krajankou Biancou Balti.

DG_lightblue_2

Zdroj: Dolce&Gabbana

Toaletní vodu Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme pořídíte ve velikostech 40, 75 a 125 ml od 849 CZK.

Hodnocení článku:



Komentáře

Ranní rituály novodobých gladiátorů Ranní rituály novodobých gladiátorů V průběhu věků se bojovníci vždy připravovali na bitvy rozličnými rituály. Mezi samuraji meditace, ve Tróje vzdávání obětí Bohům,... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!