Donatella & Ricardo: začátek epické spolupráce

Publikováno: 11.05.2015 08:26 | Václav F. Mensa

Ve světě módy existují dva návrháři, kteří si doslova mohou dělat cokoliv. Jakákoliv osobní ale i profesní výstřednost je tolerována a dokonce i vítána. Donatella Versace a Karl Lagerfeld.

Kreativní ředitel módního domu Givenchy Riccardo Tisci oznámil přes Instagram, že novou múzou a tváří celé kampaně se stává právě Donatella Versace. Kolekce podzim/zima 2015 je totiž o inovaci a překonání předsudků.

donatella-versace-vogue-28apr15-instagram_b

Zdroj: Twitter

Na první fotce ke kampani jsou oba z profilu a celému výjevu dominují její platinové vlasy. Kampaň nafotili Marcus Piggott a Mert Alas. Ti bezpočtukrát fotili i kampaň Versace. Styling měla na starost Carine Rotfield. Sama se už pro Givenchy také nechala zvěčnit.

Není zvykem, aby se tváří značky stal cizí návrhář. Většina z nich se stará o propagaci a bezpečí vlastní, soukromé aury. Nicméně, tohle vypadá na dobrý tah pro oba. Donatella stojí na poli módy v natolik silné pozici, že si to může dovolit. A Riccardo získá body za zajímavost. Od doby, kdy v kampani byla Carine to je jen přehlídka hereček a zpěvaček.

Někomu se může tato kolaborace zdát jako jedno velké módní spiknutí. Ve skutečnosti se ale děje to, co popsala Donatella na svém instagramovém profilu. Boření dalších módních hranic. To je součást DNA Versace.

Hodnocení článku:



Komentáře

Jak pečovat o kvalitní kožené boty Jak pečovat o kvalitní kožené boty Milujeme kvalitu. Milujeme tradici. Milujeme, když cena odpovídá užitku. Obzvlášť se tyto vlastnosti snoubí v případě rámových bot.... Předchozí článek Zuzana Osako: Důležité je vnímat jedinečnost momentů Zuzana Osako: Důležité je vnímat jedinečnost momentů Modeling pro ni nikdy nebyl životní sen, ale nápomocná cesta k tomu, aby mohla dělat to, co ji vždy fascinovalo – řemeslo. Jako sedmnáctiletá... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!