FC Chelsea kope za modrou rodinu

Publikováno: 20.04.2013 20:23 | Jiří Hofbauer

Značka Adidas odstartovala novou kampaň s názvem It’s Blue, What Else Matters, kde šestici fotbalových hráčů nechala vykoupat v hektolitrech modré barvy. Tento efektní prvek má mnoho významů. Především to odkazuje na modrou krev královské rodiny a současně na barvu FC Chelsea. A protože klub věří, že všichni společně s hráči a fanoušky tvoří jednu velkou rodinu má záplava modré barvy představovat symbol jakési propojenosti a vazby.

hraci

Zdroj: Mirror

original

Zdroj: Mirror

Současně s tím dostali hráči FC Chelsea nové dresy. Nečekaně modré. Inovované soupravy se od těch stávajících příliš neliší. Co zůstalo beze změny zachováno je jejich barva královské modři. Trika se zbavila límečků a došlo přeorganizování emblémů na hrudích hráčů. Místo modrých podkolenek natáhnou bílé. Nejde tedy o radikální proměnu dresů, ale pouze jejich oživení pomocí klasických retro prvků.

Shirt_cfc-hme-ss-13-1838825Short_z27639-1838826

Zdroj: Adidas

Kampaň It’s Blue, What Else Matters prezentuje šestice hráčů David Luiz, Gary Cahill, Petr Čech, Oscar, Fernando Torres a Juan Mata. Aby to Petru Čechovi ve žluto-černém brankářském dresu nebylo líto, Adidas pro něj navrhl azurově modrou přilbu.

slide_290400_2304054_free

Zdroj: Mirror

tumblr_mktdksrHoU1s0bb66o1_1280

Zdroj: Mirror

tumblr_mkzhpzqIlW1rn2pbto1_1280

Zdroj: Mirror

Hodnocení článku:



Komentáře

Jan Palach: oheň, který probudil lidi Jan Palach: oheň, který probudil lidi Změny nejsou jednorázové akce. Možná jejich akutní provedení, ale ony samotné jsou trvalým procesem. V roce 1969 hlas lidu nepřekonal... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!