Francouzská značka Cremieux otevřela svůj první obchod v České republice

Publikováno: 20.04.2016 10:21 | Redakce

Francouzská módní značka Cremieux zaměřená na promyšlenou pánskou módu vstupuje na český trh. První česká prodejna byla otevřena v pražské Nákupní galerii Myslbek. Zákazníci se mohou těšit na pánskou kolekci jaro/léto 2016, která spojuje to nejlepší z Francouzské Riviéry a života v New Yorku. Kolekce podtrhuje přirozený šarm každého muže a je oblíbená pro svou kvalitu a vášeň pro detail.

Cre-Mysl_04m

Zdroj: Vermont

Cre-Mysl_06m

Zdroj: Vermont

Historie francouzské módní značky Daniel Cremieux sahá do roku 1976, kdy byla otevřena vůbec první prodejna v přímořském St. Tropez. Dokonalý pánský styl nabízí klasickou, ale i zároveň moderní neformální eleganci plnou promyšlených detailů v preppy stylu. Sídlo značky se z Paříže rozrostlo až do New Yorku a v současnosti najdeme po celém světě na 1 000 prodejních míst. „Kolekce jaro/léto 2016 znamená návrat k barvám a vytříbené eleganci. Najdeme v ní nové střihy obleků, košil i kalhot z moderních materiálů té nejvyšší kvality z celého světa. Luxusní materiály dodávají například věhlasné italské firmy jako Monti, Albiate, Vitale Barberis, Reda a Loro Piana,“ říká Stéphane Cremieux, současný ředitel a syn zakladatele Daniela Cremieux. Mezi zajímavé kousky této sezóny patří netradiční barevné kravaty, kapesníčky, motýlci se zábavnými motivy nebo košile s nápaditým potiskem a nejrůznějšími tvary límečku.

Hodnocení článku:



Komentáře

Back to black: černá jako životní princip Back to black: černá jako životní princip Černá je taková barva, kterou člověk vnímá, když z daného směru neproudí žádné světlo. Ha. Webová definice ale opomíná ten... Předchozí článek Stojí nový iPad Pro za to? Stojí nový iPad Pro za to? Větší. výkonnější a jako vždy naprosto dokonalý. To je nový iPad Pro, který byl představen značkou Apple v září minulého roku... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!