Holandská značka FITTZ vstupuje na český trh

Publikováno: 04.02.2013 16:55 | Jiří Hofbauer

Prodejce pánské módy FITTZ se spojil s partnerem v České republice, a společně rozšířili nabídku pánské módy na českém trhu. Hodlají otevřít několik obchodů v průběhu nastávajících let. První obchod FITTZ v České republice bude otevřen již v polovině února v Praze na adrese Rytířská 1.

1

„Jedním z našich hlavních cílů je dostupnost našeho sortimentu pro všechny zájemce o módu a styl. Nyní jsme našli partnera, který rozumí a chápe naši filozofii a ví, jak s ní zacházet. Mimo jiné také vidíme velký potenciál právě na českém trhu, který se neustále vyvíjí a momentálně postrádá elementy nadčasové a dostupné pánské módy,“ říká Eelco Roijers, zakladatel a manažer sítě obchodů.

Obchod v samém centru Prahy má 80m2 a je navržen tak, aby naprosto odrážel známou atmosféru obchodů FITTZ. Nejpodstatnější částí kolekce dostupné v obchodech FITTZ je naše vlastní značka ZUMO, která je doplněna o další značky. Praha je výborným odrazovým můstkem pro další rozšíření sítě po České republice. „Vidíme Prahu jako nadcházející město módy v srdci Evropy,“ říká Roijers.

Pavel Isachkin, partner pro český trh, potvrzuje: „Praha je jedním z nejvýznačnějších měst Evropy. Co pánské módy tyče, je zřejmé, že Praha potřebuje inovaci. Proto nyní soustředíme veškerou naší energii na změnu této situace. Jsme velice rádi, že náš záměr přivést do Prahy stylovou, novou a nadčasovou pánskou značku vyšel právě ve spolupráci s FITTZ.“

FITTZ je inovativní koncept módy zaměřený na muže. Historicky první obchod byl otevřen v roce 1997 v Rotterdamu (NL) a od té doby se značka vypracovala do 11 obchodů v Nizozemí a jednoho obchodu v Belgii. FITTZ je známý pro svou sofistikovanou a moderní módu s nadčasovými prvky, dostupnými cenami, kvalitou a rychle se měnícími kolekcemi. Mimo nabídky mladých a progresivních módních značek, FITTZ nabízí také vlastní značku ZUMO, která si díky svým trendům rychle vybudovala jméno na místním trhu. Obchody FITTZ nabízejí svým zákazníkům příjemné a osvěžující nakupování, kdy se móda, osobní servis a unikátní atmosféra sjednocují do harmonického zážitku. Veškeré elementy FITTZ vyzdvihují tuto síť nad komerční obchody s jednotným módním konceptem.

2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Hodnocení článku:



Komentáře

Jan Palach: oheň, který probudil lidi Jan Palach: oheň, který probudil lidi Změny nejsou jednorázové akce. Možná jejich akutní provedení, ale ony samotné jsou trvalým procesem. V roce 1969 hlas lidu nepřekonal... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!