Hudební producent Mark Ronson v nové kampani ‘Make Your Mark’ automobilky Lexus

Publikováno: 12.04.2017 16:20 | Lenka Mařanová

Lexus dnes oznámil zahájení kreativní spolupráce s oceňovaným hudebním producentem Markem Ronsonem v rámci kampaně k uvedení modelu LC. Nový vůz představuje vlajkové kupé značky Lexus a uvádí novou éru luxusní značky prostřednictvím kampaně s příhodným názvem ‘Make Your Mark’.

lexus-x-mark-ronson-announcement-1-low

Zdroj: Lexus

Spolupráce s Ronsonem stvrzuje snahu automobilky Lexus vytvářet úžasné zážitky ve světě hudby, umění i technologií. Navazuje na kampaň ‘Live the Life RX’ z roku 2015 s Judem Lawem, v níž dostali návštěvníci imerzivního divadla příležitost poznat životní styl oblíbené filmové hvězdy.

Kampaň ‘Make Your Mark’ v průběhu příštích šesti měsíců nabídne zákazníkům i fanouškům mnoho atraktivního obsahu a úžasných zážitků.

lexus-x-mark-ronson-announcement-bts-1-low

Zdroj: Lexus

„Vždy rád spolupracuji s pokrokovými a jedinečnými lidmi, ať již ve studiu či mimo něj,“ říká ke kampani Mark Ronson a dodává: „Když mě oslovil Lexus s konceptem této kampaně a když jsem spatřil nové LC, bylo to osvěžující a vzrušující zároveň. Nadchla mě myšlenka využití hudby coby zdroje inspirace a zážitků v souvislosti s tímto vozem.“

„Mark Ronson je kultovním hudebním producentem několika největších hitů desetiletí, a tak jsme si pro naši kampaň ‘Make Your Mark’ snad ani nemohli přát lepšího spolupracovníka,“ uvádí Alain Uyttenhoven, ředitel společnosti Lexus Europe a doplňuje: „Lexus LC představuje začátek nové éry automobilky Lexus, která staví především na hledání silnější synergie mezi konstrukcí a designem. Pro tento účel bychom jen těžko našli někoho lepšího než Marka – člověka, který se tak významně zapsal do světa hudby.“

lexus-x-mark-ronson-announcement-5-low

Zdroj: Lexus

Design kupé LC se mimořádně věrně drží předlohy konceptu LF-LC, což automobilce přineslo dvojí zisk prestižního ocenění EyesOn Design Award. LC je zhmotněním rozvíjející se kultury vývoje vozů Lexus, jejíž součástí je i spolupráce mezi návrhářskými a konstrukčními týmy ve snaze vytvářet automobily schopné předčit veškerá očekávání.

Hodnocení článku:



Komentáře

Univerzitní vlci aneb jak zvládnout zkouškové období Univerzitní vlci aneb jak zvládnout zkouškové období Dnes je kolikátého? CO?! To ale musí znamenat, že tu zkoušku mám... za tři dny. Tři dny. Tři! Zdroj: Arnaldo Anaya-Lucca/Tumblr Přesně... Předchozí článek Oslavte Velikonoce se zeleným speciálem Litovel Patrik Oslavte Velikonoce se zeleným speciálem Litovel Patrik Pivovar Litovel letos na jaře opět uvařil zelený speciál Litovel Patrik, který hanáčtí pivovarníci stáčeli 17. března, tedy v den... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!