Jak získat úspěšný reklamní spot

Publikováno: 30.10.2014 15:37 | Michaela Lejsková

Upozornit na sebe či nějaký produkt tím správným způsobem - to je slovo do pranice pro lidi z oblasti reklamy. V tomto směru má pochopitelně vždy hlavní slovo klient. Dát na režiséra, odborníka ve své profesi, který má zkušenosti a přehled v daném segmentu, se jistě vyplatí pro získání kýženého výsledku. „Klienti většinou nevědí, jak to chodí v reklamě a co na diváky platí. Vždycky záleží na tom, o jaký spot se jedná. Zásadním pravidlem je, že by měla reklama vyznít pozitivně - to má divák rád a zároveň si každý lépe pamatuje vyvolanou emoci tímto způsobem. To je naším nejdůležitějším úkolem,“ vysvětluje režisérka Ivanna Benešová z agentury Orange Production.

vedec

Zdroj: www.ibestof.cz

Jeden z reklamních spotů, lépe řečeno zcela první video upoutávka vůbec, pochází z dílny již zmíněné agentury. Jedná se o animovaný spot, v němž jsou vykresleny rozličné profese, které vzájemně spojuje právě to, že o nich v profesním magazínu „Best of“ můžeme číst. Jak se vůbec takový animovaný reklamní spot vyrábí?

01-Pekar-Preview

Zdroj: www.ibestof.cz

„Po schválení představy napíšu scénář a začnu kreslit „storyboard“, což je předloha pro mé grafiky/animátory.   Jeden z nich pak kreslí dané figurky a pozadí, či rekvizity – každé zvlášť. Ten druhý má v podstatě za úkol kompletovat všechny části a současně rozpohybovat scény. Nakonec nastupuje zvukař, který video tzv. „oruchuje a dozvučí“,“ popisuje režisérka.

IMG_7547

Zdroj: www.ibestof.cz

 

„Upoutávka na „Best of“ mě bavila, protože se v ní prolínaly různé profese a dohromady tvořily jedinečný komplex. Celý koncept pak  poukázal na skutečnost, že práce každého z nás je velmi důležitá, a také nám umožnil porozumět práci druhých, ačkoliv to není přímo náš obor,“ vzpomíná na tvorbu reklamního spotu pro profesní magazín „Best of“ Ivanna Benešová

Foto Lukas Hanusek158

Zdroj: www.ibestof.cz

Reklamní spot vznikl za podpory těchto společností: Harley Davidson, Mettinum, A1 Mobil, s. r. o., Mejta Zlín, Karlova pekárna a Orange Production. Svoji premiéru měl na 8. profesním setkání magazínu Best of a partnerů klubu Mecca v říjnu 2014. Společenská událost se konala za podpory Aurum Clinic, Mecca Club Prague, Czech Masters European Tour, Sisel Kaffé, muzikálu Antoinetta královna Francie, Karlovy pekárny, Orange Production, cateringu Jana Paukerta, květinářství Papavera, módní návrhářky Aleny Wilson, Vinařství Chateau Lednice a vlasové kosmetiky Aloxxi.

Foto Lukas Hanusek083

Zdroj: www.ibestof.cz

Při této příležitosti byly podpořeny také čtyři neziskové organizace:

UNICEF – zastoupený Alešem Foltýnkem a Pavlou Gombou

Český národní registr dárců dřeně – zastoupený ředitelem Danielem Pagáčem

Nadační fond Ivana Hlinky – zastoupený generálním sekretářem Českého svazu ledního hokeje Martinem Urbanem a hokejistou Jiřím Šlégrem

Oblastní charita Hodonín – zastoupená ředitelem Václavem Salajkou a Ludmilou Malou

 

Pozvání na tuto událost přijala celá řada lidí vynikajících ve svých profesích, o kterých magazín pojednává. Vystoupili interpreti muzikálu Antoinetta – královna Francie, swingový zpěvák Jan Smigmátor a houslista Pavel Šporcl. Pořadatelka Michaela Lesková své hosty přivítala těmito slovy: „Jak všichni víte, publikujeme na internetu, kde nám moderní doba nabízí řadu skvělých možností. Těší mě, že mohu dávat příležitost také k osobnímu setkání, které hraje velký význam v komunikaci s druhými lidmi.“

 

Foto a zdroj: www.ibestof.cz

Foto Feli304

Zdroj: www.ibestof.cz

Foto Lukas Hanusek161

Zdroj: www.ibestof.cz

Foto Feli284

Zdroj: www.ibestof.cz

Foto Feli087

Zdroj: www.ibestof.cz

Foto Besi - 100

Zdroj: www.ibestof.cz

Foto Besi - 5

Zdroj: www.ibestof.cz

Hodnocení článku:



Komentáře

Ranní rituály novodobých gladiátorů Ranní rituály novodobých gladiátorů V průběhu věků se bojovníci vždy připravovali na bitvy rozličnými rituály. Mezi samuraji meditace, ve Tróje vzdávání obětí Bohům,... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek