Karl Lagerfeld otevřel v Kodani pobočku své značky

Publikováno: 07.11.2014 08:07 | Václav F. Mensa

Ve věku, kdy většina lidí tráví čas křížovkami, krmením kachen a čtením knih, Karl Lagerfeld má vice síly než kdy dřív. Nejen, že tento naprosto výjimečný muž navrhuje a neustále oslňuje v rámci módního domu Chanel, vytvořil vlastní značku Karl a nyní zaznamenal další úspěch. Boutique v Kodaňi.

Pro Karla není nic dost. Když se poprvé rozhodl, že začne dělat přehlídky v Grand Palais, setkal se s odporem šéfů Chanel. Že prý tak velký prostor nemůže zaplnit lidmi. Zpětně to zní ironicky neboť na jeho přehlídkách je soustavný nedostatek míst. Byl první, kdo začal dělat opulentní show. Dvacetimetrové Chanel sako majestátně stojící uprostřed a modelky vycházející z něj – to byly jen skromné začátky. Za zmínku stojí třeba i kopie Place du Vendome z LED pásků, ledovec (ano, Karl nechal dovézt ledovec) nebo planeta Země s vlaječkou za každý Chanel boutique.

chanel_ss_15-86

Zdroj: WWD

Od začátku značky Karl bylo tudíž jasné, že bude úspěšná. Jeho obchody po světě mají rekordní tržby. Jeho nová Dánská pobočka je přesně jako on. Černobílá, s minimalistickým nábytkem a stěnami ze skla a světel. Pokud tedy plánujete cestu do Kodaně, navštivte department store Illum. Zde se nová svatyně nachází.

Prodávají se zde tašky, zavazadla, hodinky, kožené doplňky jako obaly na iPhone, iPad, pásky, peněženky a samozřejmě parfém Karl.

Stejně jako dávno vzniklý Louis Vuitton nyní bojuje s padělky, je dost dobře možné, že za pár let bude Karl ve stejné pozici. Jeho silueta na výrobcích se stala důkazem, že držíte luxusní, módní věc a nebojíte se jít za hranice obyčejnosti.

lagerfeld-denmark

Zdroj: WWD

Hodnocení článku:



Komentáře

Ranní rituály novodobých gladiátorů Ranní rituály novodobých gladiátorů V průběhu věků se bojovníci vždy připravovali na bitvy rozličnými rituály. Mezi samuraji meditace, ve Tróje vzdávání obětí Bohům,... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!