LVMH bude pokračovat v projektu Les Journées Particuliéres

Publikováno: 06.05.2016 08:43 | Jiří Hofbauer

Skupina LVMH zveřejnila svůj záměr pokračovat v projektu Les Journées Particuliéres. Příští termín je 20. až 22. května 2016. Více než 50 výjimečných budov ve Francii, Švýcarsku, Itálii, Polsku, Španělsku a Velké Británii otevře své dveře veřejnosti. Rezervace míst na webových stránách Les Journées Particuliéres probíhá už od 21. dubna.

Značky skupiny LVMH s potěšením oznamují třetí ročník projektu Les Journées Particuliéres, který se bude konat od pátku 20. května do neděle 22. května 2016. Les Journées Particuliéres je projekt, jehož cílem je předvést impozantní provedení a savoir-faire jedinečných prostor značek široké veřejnosti. Předchozí dva ročníky se těšily obrovskému zájmu veřejnosti; každý rok budovy navštívilo více než 100 000 lidí. V roce 2011 otevřelo své dveře veřejnosti 25 budov ve Francii a v Evropě, a v roce 2013 se jejich počet téměř zdvojnásobil 2013.

Letos přivítá návštěvníky 40 sídel a 50 dalších prostor v Paříži a v dalších částech Francie, dále v Itálii, Španělsku, Švýcarsku, Velké Británii a Polsku. Obdobně jako u předchozích ročníků otevřou své dveře salony značky Christian Dior na Avenue Montaigne v Paříži, historické dílny Louis Vuitton v Asniéres, Chaumet Salons v Hôtel Baudard de Saint-James na náměstí Place Vendôme a dílny značky Berluti, která se specializuje na obuv na míru.

Mezi nové lokality, které budou mít lidé možnost spatřit vůbec poprvé, patří výrobní provoz značky Guerlain v Chartres, dílny značky Louis Vuitton v Sainte-Florence ve francouzské oblasti Vendée, sídlo značky Fendi v Palazzo della Civilté Italiana v Římě, prádelna vlny a laboratoř značky Loro Piana v Roccapietra, Itálie, dílny Moynat Workshop na rue de la Sourdiére v Paříži a Fort Chabrol, vinařský výzkumný ústav značky Moët & Chandon ve francouzském Épernay. Nadace Fondation Louis Vuitton, která byla založena v říjnu 2014, samozřejmě nesmí chybět a také pozve veřejnost do svých prostor.

Antoine Arnault, generální ředitel značky Berluti a předseda představenstva značky Loro Piana, to komentuje: Les Journées Particuliéres opět nabízí prostor pro to, aby skupina LVMH mohla lidem ukázat bohatství a rozmanitost mistrovského savoir-faire svých značek. Již v minulých ročnících jsme měli možnost vidět hrdost, s níž se zaměstnanci jednotlivých značek ujali role hostitelů. Právě i z tohoto důvodu jsme se letos rozhodli rozšířit projekt o nové lokality a posílit vazbu mezi tradicí a současností prostřednictvím originální digitální kampaně na Instagramu a Facebooku".

Týmy Instagramu a Facebooku pomáhají skupině LVMH organizovat digitální část letošního projektu. Uživatelé Instagramu se mohou těšit na živé přenosy ze zákulisí těchto obvykle veřejnosti uzavřených prostor a rozhovory s mistry řemeslníky; dozvědí se o jejich jedinečném savoir-faire a vyslechnou příběhy z celého světa.

Les Journées Particuliéres obsáhne nejen různé části Francie, ale také další evropské země. Cílem projektu je složit poctu řemeslnému mistrovství značek skupiny LVMH. Úspěch předchozích ročníků je důkazem zájmu veřejnosti i tento projekt, díky němuž se lidé mohou podívat do celé řady ateliérů, vinoték a vinných archivů, soukromých rezidencí a historických obchodů. Silná tradice řemeslného odkazu má pro Francii a celou Evropu velký význam jak v rovině ekonomického dopadu, tak i pro tvorbu a udržení pracovních míst.

Les Journées Particuliéres oslavuje mimořádné dovednosti a savoir-faire značek patřících do rodiny LVMH. Jejich sídla a dílny jsou to, na co je 50 000 zaměstanců LVMH v Evropě právem hrdo. Z tohoto celku skupina zaměstnává 23 000 lidí ve více než 100 provozovnách ve Francii.

Ve dnech 20. až 22. května se bude moci veřejnost seznámit s tradicemi značek LVMH, jejich řemeslným mistrovstvím a savoir-faire lidí, kteří je tvoří.

Hodnocení článku:



Komentáře

Back to black: černá jako životní princip Back to black: černá jako životní princip Černá je taková barva, kterou člověk vnímá, když z daného směru neproudí žádné světlo. Ha. Webová definice ale opomíná ten... Předchozí článek Stojí nový iPad Pro za to? Stojí nový iPad Pro za to? Větší. výkonnější a jako vždy naprosto dokonalý. To je nový iPad Pro, který byl představen značkou Apple v září minulého roku... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!