Není triko jako triko

bush2
28.08.2012 19:42 | Michal Vošahlík

„Děkujeme Vám, že při nákupu oblečení používáte kromě očí i hlavu!“


Začátkem letošního roku výrobce značkového oblečení pro cestování a volný čas BUSHMAN zčeřil stojaté vody českého marketingu. Do protikladu s nesmyslnými slevovými akcemi postavil do role hlavního motivu, a zároveň i ústředního hrdiny své prodejní a komunikační kampaně, obyčejný hadr na podlahu. Věc na místní poměry nebývale odvážná a nepřehlédnutelná. Nejen zákazníci, ale i odborná veřejnost, se tak ovšem začali zamýšlet a diskutovat o tom, co ve slevových akcích za vynaložené peníze získávají.


„Není triko jako triko“ aneb není nad vlastní zkušenost!


Situace na trhu, který je kromě respektovaných značek přesycen nepřehlednou řadou podivných „pseudoznaček“, napodobenin a zjevných plagiátů, svádí zákazníky k nesprávným zjednodušením. Z toho vyplývají prohlášení typu „triko jako triko!“ BUSHMAN se rozhodl tuto zkratku uvést na pravou míru a představuje velkou letní kampaň, jejíž hlavním mottem je slogan - „NENÍ TRIKO JAKO TRIKO!“. Protože ono opravdu není triko jako triko, není bavlna jako bavlna a není značka jako značka! Některé triko je originálem po stránce designu, materiálu i zpracování a některé může být i obyčejným a bezcenným hadrem. Mnozí výrobci se snaží všemi dostupnými reklamními triky a manipulacemi vytvořit dojem kvality, prestiže a originality. BUSHMAN se rozhodl vsadit na zdravý rozum a úsudek svých zákazníků. Důkazem toho je, že personál obchodů BUSHMAN je v rámci nové kampaně připraven nejen zodpovědět dotazy zákazníků týkající se kvality, zpracování a použitých materiálů. Ale co víc, vše názorně na příkladech demonstrovat. Zákazník se tak může dozvědět podrobné informace o kvalitě použitého materiálu, detailech zpracování a výjimečných technologiích modelů BUSHMAN. Na vlastní oči také může vyzkoušet a porovnat vzorky bavlny i klíčové kvalitativní prvky, které jsou charakteristické pro kvalitní značkový produkt. Věříme, že naši zákazníci odejdou z prodejen spokojeni nejen s vlastním výběrem a nákupem, ale i s ponaučením jak rozeznat kvalitní oblečení od obyčejných „hadrů“.


„V oblečení se spokojte pouze s tím nejlepším!“


BUSHMAN své modely designuje, vyrábí a prezentuje s maximálním zaměřením na kvalitu a pohodlí. Využívá 100% bavlnu s vyšší gramáží, vysoce kvalitní YKK zipy, až trojité prošití v namáhaných partiích modelů, vypodložené, zapošité švy, a to i na rubové straně a mnoho dalších prvků. To vše jsou přednosti a zároveň rozdíly, které u levnějšího oblečení nenajdete.


„Vedle kvalitního a spolehlivého oblečení nabízíme zákazníkovi také profesionální a názorný servis při jeho nákupu. Zákazníka vnímáme jako partnera, proto děláme vše pro to, aby se v našich obchodech cítil příjemně a kromě nákupu odcházel s přesvědčením, že značka nyní i v budoucnu ocení jeho zájem a věrnost nabídkou kvalitního oblečení. Vstřícnou a otevřenou komunikací, spojenou s názorným předvedením, chceme docílit toho, aby i český zákazník vyžadoval kvalitu a nebyl snadno manipulován k nákupu zlevněného braku.“ říká Michal Navrátil, marketingový ředitel značky BUSHMAN.


BUSHMAN zve všechny své zákazníky a příznivce k návštěvě svých obchodů, kde můžete právě nyní, kromě nákupu kvalitního oblečení za výhodné ceny, získat zcela zdarma neocenitelné informace o tom, jak se ze „snadné kafky k oškubání“ stát informovaným a spokojeným zákazníkem.

Hodnocení článku:



Komentáře

OwnFone: První dumb-phone OwnFone: První dumb-phone Většina z nás má nesmírně složitý smartphone aneb chytrý mobil. Ale pro některé jsou i ty nejjednodušší dnešní modely stále... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!