Průvodce pánskými look trendy

versace 1
19.02.2010 19:53 | Pavel Lopušník

Průvodce pánskými Look trendy 2010

Jaro v New Yorku

New York je tavícím kotlem národů a často zde dochází k mísení vlivu jednotlivých kultur. Nejinak je tomu i v oblasti módy. Zatímco zde, v České republice, se stále ještě neodpouští individualismus, ve Spojených státech je tomu jinak. Bývá tu nejtěžší zaujmout, protože to, co máte na sobě vy, pravděpodobně má na sobě i někdo jiný, z mnoha tisíců obyvatel, kteří zde žijí. S tímto faktem počítají i návrháři, kteří pro letošní jarní sezónu připravili vskutku osobité kolekce. Jsme možná jediná, bohužel však jen pomyslná, cestovní kancelář na světě, která vám zadarmo nabízí cestu do tohoto, jak Američané někdy s přílišnou hrdostí říkají, nejkrásnějšího města na světě a zaručujeme vám, že se nebudete chtít vrátit. Tak pozor odjezd se už blíží. Nastupujte. Na nikoho nečekáme.

 

Versace mezi mrakodrapy

Pro Versaceho modely byla, a jak je vidět z přiložených fotografií i stále je typická čistota linií, které působí uvolněně a nenuceně. Zkrátka tato značka je pověstná prosazováním uvolněného středomořského stylu[1] i po tragické smrti svého zakladatele. Letošní jarní kolekci dominuje bílá. Tahle barva dovoluje zkombinovat tlumenější tóny s těmi zářivějšími a lze ji považovat za základní barvu letošního jara. V oblasti doplňků vás může zaujmout zvláštní pokrývka hlavy, která mě osobně asociuje přilbu nějakého dobrodruha, hledajícího poklady Amazonie nebo přilbu francouzského legionáře, válčícího v oblasti rovníkové Afriky. Je vidět, že ani v této oblasti fantazie neuvadá. Celkově působí modely této jarní kolekce, z nichž některé lze samozřejmě užít i v létě, vzdušně a uvolněně. Mohou se tak stát inspirací i pro váš styl.

                  

                                     

                          
                               
                                  

                                     

       

                                                                                

Allesandro Dellacqua a Belstaff pod sochou svobody

Značka Allesandro Dallacqua je u nás známá spíše milovníkům vůní a častěji se v našem prostředí setkáte s jejich toaletními vodami než módou. Tahle značka si však pomalu vydobývá své místo na slunci a ve světě módy ji rozhodně nepřehlédnete. Letošní kolekce jaro 2010 asociuje styl muže ze středomořského velkoměsta. Jednotlivé modely působí nejenom elegantně, ale i trochu sportovně. Z barev vsadila tahle firma na odstíny šedé, v kombinaci s hnědou a bílou. Jediné, co se dá vytknout je absence doplňků, protože osobně si umím představit, doplnění těchto modelů o kožené náramky, či elegantní hodinky. Ocenit lze především akcent na každodenní užívání jednotlivých modelů. V rámci města budou působit nenuceně, ale přesto na sebe mohou strhávat pozornost. Právě tato nenápadná nekonformnost může být pro váš styl inspirující.

              

                   
 

                  

                           

Značka Belstaff, není u nás tak všeobecně známá, přestože má svou pobočku i v Praze (Týnská ulička), otevřenou minulý rok. Modely téhle firmy jste mohli vidět např. ve filmech Letec či Dannyho parťáci.[2] O to překvapivěji působí její letošní jarní kolekce. Zde se vsází na avantgardnost, mnohde hraničící s excentričností, ovšem nikterak neslevující z nároků na eleganci. Hlavním tématem je nenucená elegance s důrazem na barevnost. Modely působí nesmírně svěže a mladistvě. Ideální pro mladého muže z velkoměsta, který se v tomto oblečení rozhodně neztratí.

                      

                     

                            
              
     

  

                              Dolce Gabanna a Moschino

Poslední dvě značky, které představily své jarní kolekce v New Yorku, nemusíme dlouho představovat. Prvně jmenovaná zn. Dolce Gabanna myslela především na čistou eleganci s využitím všeho, co si s ní spojujeme. Od elegantně střižených sak po linie oslavující vesty, propojené s džínovým stylem, doplněné elegantní taškou či moderními hodinkami.

          

                             
                  
                         

        

                         

                     

Naproti tomu zn. Moschino vsadila na styl elegantního měšťáka, v pozitivním slova smyslu. Jaro v podání této značky dává asociovat muže, svobodného tuláka, který si je jistý sám sebou a nechává o tom přesvědčit ostatní. Elegantní pokrývka hlavy dává vyniknout celkovému vyznění stylu. Zajímavé je zapojení kostkových vzorů, kterými se kolekce této značky liší od ostatních. Právě svým akcentem na svobodomyslnou a nespoutanou eleganci mohou být pro vás tyto modely inspirující.

 

                          

                    
                       

 

                                                                             

Věříme, že pomyslná cesta do jednoho z center světové módy, kterou jsme spolu podnikli, byla pro vás osvěžující v těchto nevlídných dnech. Snad jsme vám pomohli zahnat špatnou náladu z nevlídného počasí, a že jsme naopak ve vás vyvolali touhu po prvních paprscích slunce v nastávajících jarních dnech.  

    


[1] Nejenom v oblasti módy, ale i vůně.

[2] Oblíbená značka Clooneyho, Pitta, ale jak bývá často uváděno i Che Guevary.

Hodnocení článku:



Komentáře

Gentleman ve spleti sociálních sítí Gentleman ve spleti sociálních sítí Gentleman ve spleti sociálních sítí[1] Sociální sítě jsou bezesporu jedním z největších fenoménů dneška. Teprve několik... Předchozí článek "Michelinská hvězda je jako Oscar v kuchařském světě." Když něco chcete opravdově zažít, dělat či poznat, vydejte se tam, kde se taková příležitost nabízí od skutečných profesionálů.... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!