Na exkurzi v továrně Ferrari v italském Maranellu

Publikováno: 23.11.2014 20:04 | Jiří Hofbauer

Za poměrně nenápadnými zdmi budovy v italském Maranellu, kterou zdobí jen vzpínající se kůň, se skrývá 15 000 m2 téměř laboratorní plochy, kde se vyrábí jedny z nejluxusnějších vozů světa. Inženýři z továrny Ferrari nepodceňují žádný detail a věnují maximální pozornost celému výrobnímu procesu každého z vozů, který vyrobí.

Pravdou je, že pro Ferrari je exkluzivita vší. Na konci loňského roku automobilka vydala prohlášení, kde slíbila, že vyrobí maximálně sedm tisíc vozů ročně. Dokonce se netají tím, že na některé modely budou vypsány pořadníky. Svých vysněných krasavců by se tak majitelé mohli dočkat až za několik let. I když automobilka loni zaregistrovala pokles prodeje o 5,4 % současně o 5 % vyskočily tržby na 2,335 miliardy Euro (64,65 miliard korun), čistý zisk pak povylezl o 5,4 % na 246 milionů Euro (6,77 mld. Kč).

Maranello_1

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_2

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_3

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_4

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_5

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_6

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_7

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_8

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_9

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Maranello_10

Zdroj: Luca Locatelli/WIRED

Hodnocení článku:



Komentáře

Ranní rituály novodobých gladiátorů Ranní rituály novodobých gladiátorů V průběhu věků se bojovníci vždy připravovali na bitvy rozličnými rituály. Mezi samuraji meditace, ve Tróje vzdávání obětí Bohům,... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!