Nejodpudivější klišé jako součást módy

15.09.2016 21:26 | Štěpán Molitor

Každý, kdo kdy pracoval v korporátu, nebo dělal něco s grafickým designem je zná. Fotobanky. Občas tam narazíte na skvost, ale jinak jsou plné průměrných fotek průměrných fotografů. A velmi často se v nich objevují nechutná klišé, která každému člověku, vybavenému vkusem, způsobují akutní nevolnost. 

Přesně tyto pocity měli v reklamní agentuře Abby Priest, když dostali zadání nové kampaně pro klienta - fotobanku Adobe Stock. V agentuře chtěli lidem ukázat, že nová fotobanka je jiná, než ostatní - údajně se zaměřuje na hodnotný obsah a neobsahuje tolik používané fotky typické fotobanky. Kampaň staví na vytvoření kolekce triček, která jsou potištěná právě těmi nejvíce používanými klišé. Nafocení kampaně (mimochodem, za zmínku stojí kvalitní styling) bylo tou nejlepší možností, jak dostat reklamu virálně do světa. Je trochu škoda, že kolekce triček není určena k prodeji. 

adobe-apparel-hed-2016

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-10

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-9

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-8

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-7

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-6

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-5

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-4

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-3

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-2

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock

adobe-apparel-1

Zdroj: Abby Priest for Adobe Stock


Hodnocení článku:



Komentáře

Back to black: černá jako životní princip Back to black: černá jako životní princip Černá je taková barva, kterou člověk vnímá, když z daného směru neproudí žádné světlo. Ha. Webová definice ale opomíná ten... Předchozí článek Soutěž s Baronem Hildprandtem Soutěž s Baronem Hildprandtem Zámecká palírna Blatná a distribuční společnost Premier Wines & Spirits zahajují soutěž pro milovníky ovocných destilátů Baron... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!