Škoda Design vytvořil trofeje pro vítěze Tour de France

Publikováno: 16.07.2015 09:11 | Jiří Hofbauer

Ostré hrany, trojrozměrné plochy, dynamicky-elegantní tvary – nový designový jazyk značky Škoda je emocionálnější než kdykoli předtím. Tuto ambici potvrzují i křišťálové trofeje pro vítěze letošní Tour de France, navržené designéry značky Škoda. Trofeje jsou skutečná mistrovská díla českého sklářského umění.

skoda_tour_1

Zdroj: Škoda Auto

Závod kolem Francie vyvrcholí 26. července průjezdem pelotonu cílem na slavném pařížském bulváru Champs Élysées. Ocenění vítězové pak před statisíci fanoušky cyklistiky opět hrdě pozdvihnou své trofeje k pařížskému nebi. Budou to neobyčejné trofeje: Designed by Škoda Design a Made in Czech Republic, vyrobené renomovanou sklářskou firmou Preciosa z Kamenického Šenova.

skoda_tour_3

Zdroj: Škoda Auto

Již podvanácté je Škoda Auto letos oficiálním partnerem a dodavatelem oficiálního vozu Tour de France. „Jsme hrdí na toto dlouholeté spojení s nejslavnějším cyklistickým závodem na světě,“ říká šéfdesigner značky Škoda Jozef Kabaň. „Cyklistika na nejvyšší úrovni vyžaduje vášeň, dovednost, vytrvalost a preciznost až do posledního detailu. To je něco, čím se můžeme inspirovat nejen pří práci, ale i v životě.“

Stejně jako v minulých letech vytvořil i letos Škoda Design trofeje pro vítěze Žlutého, Zeleného, Bílého a Puntíkovaného trikotu. Vedle emocionálních tvarů a jemnosti zaujmou 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje i novou, velice efektní povrchovou úpravou. Povrch zdobí takzvaný hvězdný prach: tisíce drobných krystalů, které pokrývají dynamicky-elegantní skleněné těleso a zvýrazňují jeho brilantní vzhled. U příležitosti prvního sponzoringu Zeleného trikotu (pro nejlepšího sprintéra) společností Škoda Auto je i trofej pro nositele Zeleného trikotu poprvé vyrobena ze zeleného skla.

skoda_tour_2 (kopie)

Zdroj: Škoda Auto

Předání trofejí letošním vítězům Tour bude vyvrcholením letošního rozsáhlého angažmá společnosti Škoda Auto v rámci Tour de France. V průběhu závodu zazáří především nová Škoda Superb, která poprvé pojede v čele pelotonu jako oficiální ředitelský vůz. O důstojné zastoupení značky při cyklistickém závodu kolem Francie se navíc postará početná flotila vozů značky Škoda. Pro Škoda závodu poskytne Škoda zhruba 250 doprovodných vozů – zejména typu Škoda Octavia Combi a Škoda Superb. Automobilka kromě toho nabídne i širokou paletu aktivit v elektronických médiích.

Cyklistika je jedním z pilířů strategie sponzoringu společnosti Škoda Auto. Vedle Tour de France a závodu okolo Španělska (‚Vuelta’) automobilka podporuje i další mezinárodní cyklistické závody i celou řadu národních i mezinárodních akcí v oblasti masové cyklistiky. Angažmá v oblasti cyklistiky je připomínkou mimořádného vztahu značky k jízdním kolům. Právě výrobou kol, kterou zahájili zakladatelé automobilky Václav Laurin a Václav Klement, začala před 120 lety úspěšná historie podniku.

Hodnocení článku:



Komentáře

Jak pečovat o kvalitní kožené boty Jak pečovat o kvalitní kožené boty Milujeme kvalitu. Milujeme tradici. Milujeme, když cena odpovídá užitku. Obzvlášť se tyto vlastnosti snoubí v případě rámových bot.... Předchozí článek Hermés jaro/léto 2016 Hermés jaro/léto 2016 Véronique Nichanian pod hlavičkou domu Hermés představila kolekci inspirovanou rozháranou mladou buržoazií. V kolekci se mísí velice... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!