Sluchátka Fendi a Beats by Dr. Dre dobyla Times Square

Publikováno: 06.01.2016 08:37 | Redakce

Společnosti Fendi a Beats by Dr. Dre obsadily největší reklamní billboard na světě na newyorském náměstí Times Square. Kampaň s modelkou Pyper America Smith tu bude k vidění až do konce ledna 2016. Předmětem reklamy jsou sluchátka, která se poprvé objevila v Miláně na pánské přehlídce pro jaro/léto 2015. Jsou vyrobena z vzácné kůže Selleria, která je součástí dědictví a know-how Fendi, a jsou ručně prošívaná těmi nejzkušenějšími řemeslníky z ateliéru Fendi.

03_FENDI and BEATS by Dr. Dre_TIMES SQUARE NY

Zdroj: Fendi

Jsou k dispozici v okouzlující paletě barev od slunečnicově žluté přes ohnivě červenou, až po tmavší verze, jako je sytě modrá. Kůže Cuoio Romano spolu s matným kovem a logy tvoří sofistikovaný celek sladěný tón v tónu.

01_FENDI and BEATS

Zdroj: Fendi

02_FENDI AND BEATS

Zdroj: Fendi

Logo FF je vyryté na boční straně, zatímco logo Fendi Roma je tepelně vytlačené na horní části čelenky sluchátek s reprezentativním ručním prošíváním Selleria, symbolem vrcholného řemesla značky. Tento výrobek vyjadřuje společné hodnoty obou značek: inovaci, kreativitu, experimentování a posedlost kvalitou. Sluchátka Fendi a Beats jsou tradiční, a přesto moderní, aby uspokojila ty nejnáročnější muže i ženy, ať už během pracovního týdne či o víkendu. Dokonalé spojení inovace a know-how! 

03_FENDI AND BEATS

Zdroj: Fendi

04_FENDI AND BEATS

Zdroj: Fendi

Hodnocení článku:



Komentáře

Jak pečovat o kvalitní kožené boty Jak pečovat o kvalitní kožené boty Milujeme kvalitu. Milujeme tradici. Milujeme, když cena odpovídá užitku. Obzvlášť se tyto vlastnosti snoubí v případě rámových bot.... Předchozí článek Na golf stylově s novou kolekcí od Hugo Boss Na golf stylově s novou kolekcí od Hugo Boss Německá společnost Hugo Boss byla založena v roce 1924, avšak až roku 2003 spatřila světlo světa sportovní kolekce funkčního a trendy... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!