Ti na střechách: T.I for Men podzim/zima 2013

26.08.2013 16:12 | Jiří Hofbauer

Má ji každá městská čtvrť – partu kluků, kteří ji šéfují, a současně brání proti jiným partám. A rozhodně mezi sebe nevezmou jen tak každého. Hlídkují na střechách a pozorují mraveniště pod nohama, postávají u příjezdových cest, dávají pozor kdo do jejich čtvrti vchází a zábradlí prohlásili za svůj jinými nedotknutelný majetek.

Podzimní kolekce korejské značky T.I for Men je vytvořena pro mladé, spontánní muže, kteří sami o sobě ví co jim sluší a v čem se cítí nejlépe a nectí poslední módní trendy.

Fotograf reklamní kampaně Greg Swales  

1150992_589597821078787_1492708653_n

Zdroj: T.I for Men

TI_FW13_1

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_16

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_2

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_3

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_4

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_5

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_6

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_7

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_8

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_9

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_10

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_11

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_12

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_13

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_14

Zdroj: The Fashionisto

TI_FW13_15

Zdroj: The Fashionisto


Hodnocení článku:



Komentáře

Karel Hynek Mácha, české poezie pán Karel Hynek Mácha, české poezie pán Je skvělé, když víte, že Máj je lyricko-epická báseň a poprvé vyšel v roce 1836. Je ohromné, když se s někým můžete podělit... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!