Top Marques Monako: Přehlídka luxusu, který nezná hranice

Publikováno: 16.04.2015 19:25 | Dagmar Klimovičová

Pilot naklonil kabinu vrtulníku na stranu a naposledy zakroužil nad heliportem. V tom okamžiku jsme si všichni naplno uvědomili menu, které se podávalo k obědu a někteří si možná připustili, že dezert byl už opravdu navíc. Ale odolat delikatese v podobě malinového dortíčku sypaného hoblinkami čokolády a zlata, to byl v daném okamžiku úkol, jehož splnění jsme odložili na jindy. Monako je značka sama o sobě a když k ní přidáte několik dalších exkluzivních jmen, jednomu by se z toho mohla i zamotat hlava.

přístav

Zdroj:  Dagmar Klimovičová

Znamená pro vás luxus otázku životního stylu a víc než romantickou snídani v posteli oceníte romantickou snídani v luxusní posteli na luxusní jachtě? Pak je výstava Top Marques Monako určena hlavně vám. Právě dnes totiž začíná její dvanáctý ročník, který během tří dnů nabídne ty nejexkluzivnější kousky na světě. Ať už podléháte kouzlu silných aut, snových jachet, oslňující kráse šperků a hodinek, nebo oceníte výjimečně krásně boty, pak tady budete mít z čeho vybírat. Patronaci nad touto velkolepou akcí převzal už tradičně monacký kníže Albert II. a hlavním partnerem není nikdo menší než nadace Edmonda de Rotschild.

helikoptera_007

Zdroj:  Dagmar Klimovičová

Letošní ročník hostí 104 vystavovatelů z celého světa a polovina z nich jsou více nebo méně známá jména z automobilového světa. Kromě už tradičních výrobců a úpravců se tady najdou i značky, která znají asi jen opravdoví fajnšmekři. Brabus, Hamann, Mazzanti, Monstaka, Mansory, Akrapovic, Vredestein a další. Ti všichni sem přivezli ukázat své největší umění s jediným cílem. Ukázat, že život dlážděný cestičkou ze snů je o něco zajímavější, když si je začnete plnit. A Monako se v těchto dnech stalo místem, kde nejeden sen dojde svého naplnění.

Co přineslo letošní Top Marques Monako se dozvíme už za pár dní z tisku. Pokud ho chcete zažít na vlastní kůži, máte na to ještě celé tři dny, stačí si koupit letenku na Azurové pobřeží....

prince_Albert II

Zdroj:  Dagmar Klimovičová

553 koní od Hamannu

Když jsem před dvěma lety stála na Foru Grimaldi, kde se celý ten spektákl odehrává, pořád jsem nevěřila, že se toho účastním. Od moře foukal příjemný vánek a vzduch voněl mořem. Na duben bylo docela horko a obraz ztrácel v ohřátém vzduchu pevné kontury. Čekala jsem na testovací jízdu, respektive na to, až si mě vyzvedne někdo jménem Thomas, kdo mi měl zvednout adrenalin až k horní limitě. Konečně jsem ho zahlédla. Čas ztratil dynamiku a já jsem vnímala zpomalené vteřiny a poslední metry, než u mě zastavilo pět tisíc kubických centimetrů, 553 koní s maximálkou 330 km/hodině, zrychlením z nuly na sto za 4,6 sekundy a sprintem na 400m za 12,3 sekundy.

Mercedes SLS AMG R197 Hamann

Zdroj:  Dagmar Klimovičová

Mercedes SLS AMG R197 Hamann obuté do pneumatik Vredestein Ultrac Vorti R. Thomas se usmál a pootevřel dveře. Z jeho výrazu bylo jasné, že jízda s ním bude cokoliv jiného, než vyhlídková projížďka s výkladem o památkách Monte Carla. Ještě než jsem dopnula pás začal Thomas hledat únik mimo nejhustší provoz města a soudě podle jeho relaxované polohy si to vyloženě užíval. S jednou rukou opřenou o rám okna dával jasně najevo, že tohle auto není na zácpy do města zvyklé. Minuli jsme poslední semafory, odbočili doleva a provoz před námi se konečně trochu uvolnil. Pak se na mě můj řidič podíval, což znamenalo jedinou otázku: „připravená?“. Kývla jsem jako že: „na všechno.“ Ve zlomku vteřiny zadupnul plyn do podlahy a moje orgány naživo poznaly vzorek vyšitý do koženého opěradla. Za několik opravdu málo vteřin jsme měli na tachometru dvě stě. Za dalších pár vteřin tři sta. Krátká jízda a cihla na brzdu. Nevím za kolik, ale moc to nebylo a stáli jsme na místě. Nečekala jsem to a pás se mi zaříznul do krku. Svaly v obličeji poskládaly úsměv, ale to už jsme se zase řítili dál. Zatáčky se před námi sami rovnaly a aerodynamika dokonale spolupracovala s předním splitterem a křídlem vzadu. Tahle parádní jízda měla jednu poměrně zásadní vadu – trvala necelou půlhodinku.

ULTRAC-VORTI-R_FRONT_GCR

Zdroj: Vredestein Ultrac Vorti

ULTRAC-VORTI-R-DETAIL2-GCR

Zdroj: Vredestein Ultrac Vorti

ULTRAC-VORTI-R-DETAIL4-GCR

Zdroj: Vredestein Ultrac Vorti

ULTRAC-VORTI-R-DETAIL5-GCR

Zdroj: Vredestein Ultrac Vorti

ULTRAC-VORTI-R-VISUAL09-FC

Zdroj: Vredestein Ultrac Vorti

ULTRAC-VORTI-R-VISUAL07-FC

Zdroj: Vredestein Ultrac Vorti

Hodnocení článku:



Komentáře

Jak pečovat o ruce v chladných dnech Jak pečovat o ruce v chladných dnech Udržovaný vzhled je kombinace mnoha faktorů. Pravidelný sestřih, sportovní aktivita, péče o vousy a pleť... Na jednu věc však bezpočet... Předchozí článek Výborný závodní víkend pro Gienger Carabik Bike Team Výborný závodní víkend pro Gienger Carabik Bike Team O víkendu se odjelo další kolo čím dál tím více oblíbeného seriálu WBS v Otrokovicích. Na start se postavilo opravdu velké množství... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!