Vstávat, nasnídat, cvičit

Publikováno: 10.11.2013 11:51 | Aktualizace: 11.09.2016 08:30 | Jiří Hofbauer

Že se den má začít snídaní, je naprosto jasné. Stejně jako člověk je nejvíce výkonnější dopoledne, tak i tělo nejlépe spaluje dopoledne. Ne že by to v kanceláři nebyla makačka, ale sami uznáte, že pokud se v posilovně rozhodnete zvedat činky, tak ten výdej energie, bude o poznání větší.

Nic proti tomu superkoktejlu pro ironmany. Zkuste přírodnější a hlavně chutnější mix sacharidů na proteinů v poměru 2:1, který vám nejen dodá energii a podpoří růst svalové hmoty ale hlavně vám bude i chutnat.

Snídaně šampionů, 355 kalorií, 25 g proteinů, 41 g sacharidů, 12 g tuku

  • kelímek řeckého jogurtu

  • 25g vyzrálých jahod

  • 20g müsli, ovesných vloček nebo vašich oblíbených cereálních lupínků (pokud by měly méně jak 10 g cukru na 100 g tak dejte 25 až 30 g)

  • 2 lžíce lněného semínka

  • špetka skořice

breakfast-29ee935f4f30f3fecd7abbec72a842eb0f63a45b

Zdroj: Media

Řecký jogurt se doporučujete proto, že obsahuje neskutečné množství bílkovin a to je důvod proč je tak krémový. Pokud jste ho už ochutnali, tak víte, že má poměrně specifickou chuť, na kterou středoevropan nemusí být připravený. Je lehce nahořklý, malinko nakyslý a dělá dojem, že vám něco padá na jazyk. Jestli vám nechutná je zbytečné se přemáhat. Určitě jde nahradit kvalitním tvarohem ale třeba i sýrem cottage. Mléčné bílkoviny jsou bohaté na aminokyseliny, které snižují svalové poškození během posilování Navíc obsahují probiotika, což jsou něco jako zdraví prospěšné bakterie, které vás podrží během tréninku a pak i zlepší výsledky.

Jedinci, kteří trpí alergií na jahody je můžou vyměnit za borůvky.

Lněná semínka jsou sice nositeli tuků, ale těch dobrých, mastných kyselin omega-3, které pomáhají chránit klouby, pohybové tkáně a vůbec celý pohybový aparát, také prospívají trávení, pleti, vlasům, psychické pohodě a současně celé snídani dodají i křupavost. Samozřejmě nemůžete čekat zázraky po dvou lžičkách. Vše je to o dlouhodobém dodržování.

Teoreticky můžete posnídat cokoliv, ale myslete na to abyste příjem kalorií udrželi do 450 kalorií a 15 gramů tuku. Jednotlivé části nejsou zvoleny náhodou – musíte do sebe dostat bílkoviny a sacharidy na růst svalů a jejich současnou obnovu. Současně tahle dobrota není určena je pro ty, kteří se potí v posilovně. Stejně tak běžci, kteří trápí své klobou na trati tohle ocení.

Hodnocení článku:



Komentáře

Ranní rituály novodobých gladiátorů Ranní rituály novodobých gladiátorů V průběhu věků se bojovníci vždy připravovali na bitvy rozličnými rituály. Mezi samuraji meditace, ve Tróje vzdávání obětí Bohům,... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!