Vybrané modely z MBPFW už exkluzivně v prodeji

Publikováno: 15.09.2015 22:51 | Jiří Hofbauer

Před týdnem skončil Mercedes-Benz Prague Fashion Week, edice jaro/léto 2016, dosud největší módní event v České republice. Uskutečnilo se 22 akcí v Hlavním a Přehlídkovém programu a dalších 11 v Doprovodném programu, během 12 přehlídkových bloků v ZIBA Muzeu moderního skla a Mystic Skateparku na ostrově Štvanice se představilo celkem 34 návrhářů a značek, uskutečnily se 2 celodenní tematické konference (o módě a technologiích a o udržitelné módě), 1 Fashion Talk s unikátním mezinárodním panelem mluvčích, galavečeře pro magazín Harper´s Bazaar a další večírky a  party. Zářijový módní svátek navštívilo celkem 16 tisíc návštěvníků. „Chceme, aby Praha na týden žila módou. Aby domácí i zahraniční profesionálové z oblasti módy – novináři, nákupčí, stylisté, obchodníci – s pražským týdnem módy počítali, aby jej měli v diáři a považovali ho za přínosný. Z tohoto pohledu je pro nás významné například tuto sezonu zahájené partnerství s The Prague Outlet, slavnostní otevření butiku Tory Burch v Pařížské ulici či exkluzivní představení kolekce podzim/zima v butiku Louis Vuitton" , vysvětluje Lukáš Loskot, ředitel MBPFW. „Neměníme nic z naší jasné orientace na domácí módní tvorbu, nicméně do budoucna budeme hledat modely, které budou atraktivní i pro účast velkých světových značek", doplňuje Loskot.

MBPFW_London College of Fashion

Zdroj: MBPFW



The Prague Outlet podpořil tvůrčí módu

The Prague Outlet jako partner akce podpořil přehlídku nastupující generace světového módního designu v rámci největší módní události v České republice Mercedes-Benz Prague Fashion Week. The Prague Outlet je významný developerský projekt v blízkosti Letiště Václava Havla, který má za cíl nabídnout v roce 2016 první prémiový outlet v České republice, jež uspokojí i náročného zákazníka. „Významné módní značky a též čeští i zahraniční zákazníci vnímají český trh jako vyspělý a atraktivní, a to jak v segmentu módy pro denní nošení, tak v segmentu luxusního oblečení, módních doplňků či lokální tvorby", říká Martin Kubišta, člen představenstva společnosti The Prague Outlet a.s., a dodává: „Bylo nám ctí podpořit Fashion Week v Praze, který je plnohodnotným partnerem světových týdnů módy, jak je známe z jiných metropolí a těšíme se na spolupráci v příštím roce."

 

#MBPFW Selection @ Local Labels

Unikátní projekt přichystal při příležitosti zářijového fashion weeku e-shop Local Labels, který zastupuje české a slovenské návrháře a lokálně vyrobené značky oděvů a doplňků. Vůbec poprvé budou vybrané přehlídkové modely na nadcházející sezonu uvedeny do prodeje téměř bezprostředně po skončení fashion weeku. Exkluzivní projekt startuje ve středu 16. září a módní nadšenci tedy již deset dní po skončení fashion weeku mohou získat první outfity na příští jaro. K dostání budou šaty, kabátky, vesty, mikiny, kalhoty, bundy a doplňky od 7 návrhářů a značek: Pavla Brejchy, Hany Frišonsové, Kateřiny Geislerové, Petry Ptáčkové, Mira Saba a značek LaFormela a Odivi. „Modely jsou vybrané tak, aby byly nositelné nejen na jaře a v létě, ale prakticky kdykoli. Volili jsme dámské, pánské i unisex siluety a samozřejmě modely, které jsou ihned dostupné. Dodací lhůta je 14 dní od objednání", upřesňuje manažerka e-shopu Local Labels Katarína Král.

Local Labels MBPFW Selection

Zdroj: MBPFW

  

Mercedes-Benz Talent 2015 zná vítěze

Vítěz prvního ročníku soutěže Mecedes-Benz Talent 2015, ve kterém se utkaly největší naděje české módní budoucnosti, byl vybrán a vyhlášen během slavnostní galavečeře ve čtvrtek 4. září 2015. Pět finalistů si z pěti vysokých škol osobně vybrali patronka a patron soutěže – legenda české módy a vysokoškolská pedagožka Liběna Rochová se svým kolegou z  UMPRUM a návrhářem Pavlem Ivančicem. V odborné porotě zasedl pan Ronald Ballhaus, generální ředitel Mercedes-Benz Česká republika, paní Joanna Gora, šéfredaktorka polské edice Harper's Bazaar, Barbara Nesvadbová, šéfredaktorka české edice Harper´s Bazaar, Lucie Janotová, módní ředitelka Harper´s Bazaar, pánové Václav Dejčmar a Lukáš Loskot, producent a CEO MBPFW, topmodelka agentury Czechoslovak Models a oficiální tvář MBPFW pro sezonu jaro/léto 2016 Eva Doll a čestným členem poroty byl pan Alessandro Buzzi, stylista a talentový scout italské edice Vogue. Vítězkou se stala Kateřina Plamitzerová z Ateliéru designu oděvu a obuvi pražské UMPRUM. Získala tak možnost předvést svou kolekci na následujícím fashion weeku zdarma, dále účast na fotografování módního editorialu pro Harper's Bazaar a odbornou podporu ze strany pořadatelů MBPFW.

Mercedes-Benz Talent_Katerina Plamitzerova

Zdroj: MBPFW

Hodnocení článku:



Komentáře

Jak pečovat o kvalitní kožené boty Jak pečovat o kvalitní kožené boty Milujeme kvalitu. Milujeme tradici. Milujeme, když cena odpovídá užitku. Obzvlášť se tyto vlastnosti snoubí v případě rámových bot.... Předchozí článek Michael Kováčik jaro/léto 2016 Michael Kováčik jaro/léto 2016 Michael Kováčik představil kolekci vytvořenou z luxusního hedvábí a charakteristickou kvalitním zpracováním, která je však od minulých... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!