Zaposlouchejte se do symfonie velkoměsta

Publikováno: 07.10.2014 09:06 | Michal Novák

Na chvíli se zastavit a vnímat jen zvuky rušného okolí. Ten tep města. Je jedno jestli je člověk beznadějný romantik nebo jen strávil přespříliš klidný víkend v zapadlé vesnici na Vysočině u rodičů. Tohle dříve, či později, zkusí každý.

Heineken se ve spolupráci s agenturou Zaraguza rozhodl, že z pražské kakofonie vytvoří symfonii. Symfonii města. Heineken City Symphony. V první audiovizuální mapě na světě se tak můžete zaposlouchat do liků, tweetů, check-inů, fotek z instagramu nebo hlášení poloh MHD. Můžete procházet 3D modelem Prahy a sledovat jak Praha žije. A co víc, můžete se toho přímo účastnit a být součástí největšího symfonického orchestru na světě.

„Víme, že lidé rádi sledují, co se kolem nich děje, ideálně v reálném čase. A tak jsme vsadili na tuzemskou oblibu sociálních sítí a přišli s webovou aplikací, která mapuje dění ve městě z ptačí perspektivy. Každý se tak stává obyvatelem audiovizuálního města,“ komentuje Richard Gažo, manažer značky Heineken a dodává: “Jde o výjimečnou aplikaci. Dali jsme velkoměstu zvuk a věříme, že tento hravý nápad probudí v lidech emoce. Díky této aplikaci můžeme nejen lidi mezi sebou seznámit, ale všichni zainteresovaní najdou jak Heineken bary v jejich okolí, tak i vzdálenost od jednotlivých klubů, kde se něco děje. Pokud jsou milovníci designu, vidí online, jak daleko jsou vzdáleni od expozic Designbloku. Aplikace prostě ukáže místa, kde stojí za to být!“

Aplikace vznikla u příležitosti letošního Designbloku, který se v Praze uskuteční od 7. do 12. října. Heineken se tohoto svátku světového i českého designu pravidelně účastní – letos například expozicí v domě U Minuty na Staroměstském náměstí, kde představí bar, ožívající díky hudbě a lidem. Minimalistický design prostoru zde neotřelým způsobem ukazuje panorama Prahy jako živoucí metropole s dominantami vytvořenými z lahví Heineken.

Idea metropole coby skvělého místa k životu je prémiové značce Heineken vlastní. Žijí v nich mladí lidé, kteří milují nové věci, překonávají překážky a nebojí se stereotypu. A pro Prahu je tudíž velkou ctí, že se letos objevila na etiketě limitované edice lahví Heineken Cities. Stala se tak jedním z 39 měst na celém světě, které mají svou vlastní lahev.

Aplikace bude spuštěna před samotným Designblokem, bude tedy volně dostupná od 2. 10. 2014 na webových stránkách www.heinekencitysymphony.com

hps

Zdroj: Heineken City Symphony

Hodnocení článku:



Komentáře

Ranní rituály novodobých gladiátorů Ranní rituály novodobých gladiátorů V průběhu věků se bojovníci vždy připravovali na bitvy rozličnými rituály. Mezi samuraji meditace, ve Tróje vzdávání obětí Bohům,... Předchozí článek Jak být fit až do cíle v životě i sportu Jak být fit až do cíle v životě i sportu Léčit. Slovo, které RNDr. Josef Šmarda pokládá za základ úspěchu světového zdravotnictví, a které přesto ve slovnících těch... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!