25 nečekaných tajemství stravování (díl 2.)

Publikováno: 29.04.2011 14:06 | Petr Hájek

Většina moderních postupů, článků a rad týkajících se hubnutí se typicky omezuje na příkazy typu: "Jezte tohle a ne tamto, protože...". My si dnes pro změnu prozradíme některá tajemství, díky nimž půjdou přebytečná kila dolů řádově snadněji.

 

2011-04-29-1

 

6. Jezte co nejvíce celozrnné věci


Pojídání celozrnných věcí bylo vědci jednoznačně propojeno s nižším rizikem rakoviny a srdečních nemocí. Když to jen trochu půjde, dávejte přednost podobným věcem před bílým chlebem atd.

7. Myslete na ryby


Týdně snězte aspoň 2 dávky 100-200 g ryb v oleji/vlastní šťávě. I zde je prokázán jejich pozitivní vliv na mysl. Navíc díky vysokému obsahu látky DHA pozitivně působí proti rozvoji alzheimerovy choroby.

8. Nechte se informovat o posledních trendech


Jestliže máte v plánu zhubnout, pak určitě neuškodí nechat se zapsat do nejrůznějších konferencí s tipy, dietami a pročítat podobně zaměřené články.

9. Zmenšete jídlo o 1/4


Jiné chytré hlavy zjistily, že když zmenšíte porce o cca 25 %, sníte výrazně méně kalorií a přesto se nebudete cítit nijak zvlášť hladově. Mimochodem, dle jistého průzkumu v USA toho dnes restaurace běžně servírují 2-5x tolik, než kolik toho zákazník potřebuje sníst...

10. Vypněte TV


K rovněž nečekanému zjištění dospěli vědci z Massachusetské Univerzity: při jídle se nedívejte na TV! Když se totiž díváte, sníte skoro o 300 kalorií denně více!

Hodnocení článku:



Komentáře

"Fenomén" Iveta Bartošová (analýza fenoménu „skandální“ hvězdy optikou sociální kritiky G. Lipovetsk Hned na úvod bych chtěl upozornit fanoušky této zpěváčky, kteří ihned po přečtení titulku patrně vykřikli: „wow, zase článek... Předchozí článek "Michelinská hvězda je jako Oscar v kuchařském světě." Když něco chcete opravdově zažít, dělat či poznat, vydejte se tam, kde se taková příležitost nabízí od skutečných profesionálů.... Další článek

Víte o něčem, co by zajímalo i další naše čtenáře? Pošlete tip redakci!