5 cest, jak přidat ke svému životu 22 let
Zřejmě každý z nás chce žít co nejdéle, když ale přijde na věc, jen málokdo pro to něco skutečně pravidelně dělá. Dnes nabízíme pár tipů, jak si prodloužit život skutečně markantně, rozhodnutí je ale samozřejmě, jako vždy, jen a jen na vás.
1. Když se vás příště někdo zeptá, jestli polévku neb salát, řekněte "salát"
Italští vědci zjistili, že jezení cca 1 hrnku syrové zeleniny denně může přidat až 2 roky k vašemu životu. A proč vlastně syrové? Jelikož vaření ničí mnoho zajímavých věcí - třeba antioxidanty zredukuje o 30 %. Jako vhodnou zeleninu lze doporučit papriky všech typů, brokolici, mrkev apod. + přidejte i špetku dresingu, jehož tuky napomohou vstřebávání některých látek.
2. Snažte se shodit
Vědci (nyní pro změnu z alabamské univerzity) odhalili, že body-mass index (BMI) mezi 25-35 může zkrátit život až o 3 léta. Navíc ani nemluvíme o tom, že zvýšený obsah tuku v těle zvyšuje riziko týkající se diabetu, nemocí srdce, různých druhů rakoviny atd.
3. Ořechy prodlužují život
Při zkoumání jisté zahraniční sekty proslulé svým dlouhým životem zjistili vědci z univerzity v Loma Linda cosi velmi zajímavého - osoby, které jedly 5x týdně ořechy si takto prodloužily život v průměru o 2,9 roku. Při koupi ořechových směsí se mimochodem ujistěte, že tam nechybí ani ořech vlašský.
4. Dobří kamarádi podrží vždy
Značně interesantní věc se týká také bohatosti sociálních vazeb - dle australských vědců prodlužuje život až o 7 let široká síť známých a kamarádů. Na poznávání nových tváří tím pádem není nikdy pozdě.
5. život začíná v důchodu!
Fakta pocházející z univerzity v Yale jsou opět neúprosná: Pouze lidé s pozitivním přístupem k životu mají šanci na dalších až 7,5 roku života. Nelze mít zkrátka negativní přístup k životu a doufat, že se jeden dožije rekordního věku.
Další obrázky
Tagy: Zdraví, Životní styl
Líbilo se Vám "5 cest, jak přidat ke svému životu 22 let"? Pošlete článek dál.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
20.05.2012 | Ještě jsem neviděl číslo ženského časopisu, kde by nebyl článek s výčtem ženských svádících ...
13.05.2012 | Zjistil jsem, že v mém okolí výrazně přibylo lidí s tetováním. I ta krásná, slušná holka ...
13.05.2012 | O víkendu 11. - 13. 5. se na brněnském hradu Špilberk konal první ročník Špilberk Food Festivalu. ...
11.05.2012 | Zubní pasta, to není jen ta věc, která zajistí, že budete mít zuby lesklejší, nežli žralok ...
09.05.2012 | Jestliže to není jedna rakovina ze slunce, hrozí jiná kvůli jistým látkám v krému obsaženým. ...
Menstyle na Facebooku! Nejčtenější články
Další informace








